luni, 10 mai 2010

Actul doi, scena unu...

Imi vei spune cand luminile s'au stins? Nu mai pot sa vad. Imi vei spune cand drumul s'a sfarsit? Nu ma pot opri din mers. Imi vei spune cand lupta s'a incheiat? Vreau sa stiu castigatorul. Noaptea va patrunde. Imi vei aprinde tu candelele sufletului meu? Toamna imi va pata cu stropi ruginii inima. O vei curata tu?


Vreau sa iti impletesc visele, sa ti le inalt si sa le agat pe o raza de lumina. Vreau sa iti cant, sa iti gandil auzul cu simfonia'ti solemna. Vreau sa iti desenez ochii din fasiile nemarginite ale cerului de vara, sa'ti rup parul din soare. Vreau sa impartim impreuna florile de mai si frunzele aramii. Vreau sa iti arat ca nu va trebui sa te feresti de ploaie, ca putem transforma noaptea'n zi. Vreau sa vorbim impreuna cu marea, sa ne alintam impreuna cu nisipul, sa ne inaltam odata cu muntele. Vreau sa iti demostrez ca limita nu exista, doar daca o faci tu sa existe. Vreau sa iti dovedesc ca nimeni nu poate omori speranta, desi toti o pot naste. Vreau sa iti inchin maturitatea unei inimi ranite. Vreau sa fim in doua locuri deotata, sa iti dezvalui cuvintele unei lumi ancorate in cifre. Vreau sa te tin de mana, sa te ridic - sa ma ridici, chiar daca prapastia va fi adanca.


Orice teorie, are si o demostratie. Orice gand, are si un gest. Orice plan, are si o realizare. Orice ecuatie, are si o rezolvare. Orice metafora, are si o explicatie.


Imbata'ti sufletul...creaza'ti lumea in propriile'ti legi. Invata sa vezi si dincolo de cuvinte. Intuieste consecintele, dar nu le judeca. Mituieste destinul, desi cursul sau e deja stabilit. Iubeste chiar si cand nu mai nimic de iubit. Invata sa nu traiesti singur intr'un spatiu gol. Sa nu ai o tinta anume, ia totul asa cum vine. Imparte si ajuta. Ti se va da inapoi. Gandeste'te de doua ori inainte sa te hotarasti sa uiti. Mai ai ceva reamintit? Ceva de cerut, ceva de dat?


Daca am fi perfecti, nu am mai putea evolua. Daca nu am gresi, nu am putea repara.Putem agata stelele cand vor cadea? Putem invata luna sa staluceasca asemenea soarelui? Putem impartasi elementul firesc uman, visul?


Imi vei spune cand spectacolul s'a sfarsit? E timpul pentru o noua piesa...imi vei spune...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu